Meddig várjuk a csodát?

2020.10.30

Töprengek, mert egy ember, akinek nincs munkája csak annak van ideje erre ....már hat éve, hogy van időm gondolkozni egy sikeres 60 évet eltöltött időre gondolni, mint sikeres versenyző, sportvezető....! és nem értem... 20 évig szavaztam rájuk... 1994-2014 között... megváltoztak, de még hogy? Persze ez senkit nem rázott meg, csak engem... de csak azért, mert dolgozni szerettem volna, tenni még a magyar sportért... ez is Magyarország???.... ez nemcsak az én gondom, hanem nagyon sok honfitársamé is! 

De miért???... azért mert rájuk szavaztam, egy jobb, boldogabb, békésebb élet reményében???... azért, mert a nemzeti értékek oldalán vagyok ???... még mindig nem értem... De miért???... azért, mert egy horthysta katonatiszt apa és egy nemesi származású mama gyermeke vagyok?... azért, mert 1950-ben kitelepítettek és utána az általános iskolában megbélyegeztek a nép ellenségeként, mint "x" kategóriást??... azért, mert édesapám nem disszidált a melbourne-i olimpiáról, mert szerette hazáját, és itthon maradtunk??... azért, mert végig éltük minden pozitív és negatív napjait a Kádár rendszernek??... azért, mert a családunk 35 olimpiai, és világbajnoki érmet szerzett kardvívásban??... azért, mert a mai napig nem történt meg a rendszerváltás és végig szenvedtük az elmúlt 30 év magyar politika mindennapos gusztustalan belharcát...?? Mi is a latin jelentése a miniszter szónak?... a szolga... a saját nemzetének a szolgája, akinek kutya kötelessége szolgálni nemzetét, hogy ott az emberek minél jobban, minél nagyobb biztonságban, békében, boldogságban éljenek.... még mindig nem tudott szembe nézni az ország a Trianon, a II. világháború, az utána következő Rákosi és Kádár rendszer diktatúrájával, a besúgó rendszerével, a kitelepítésekkel, és az elmúlt 30 év politikai harcaival és azok korrupciós jelenségeivel.... 

Emlékszem az un. rendszerváltásra. Amikor fiatal szövetségi kapitánynak hirtelen azt mondták : amit eddig tanítottunk neked, amit mondtunk, amit tudni vélsz, az mind hazugság. Emlékszem, amikor a fél ország ellenség lett, mert kiszolgálta a múlt rendszert... a másik fele meg ellenálló volt.... akkor még nem tudtam, hogy a mai politikai elit szüleinek egy része a múlt rendszer kiszolgálói: párttitkár, párttag, besúgók voltak...És most?.. ugyanaz az van, csak más "köntösben"... most is vannak kiszolgálók, besúgók, ellenállók, megosztók, seggnyalók.. 

Valahogy ezt az országot soha nem akarta a politika elit szolgálni, hanem mindig uralkodni akart! Mi pedig engedtük, és engedjük. Mert mit is tehetnénk ellene?... 2,5 millió nyugdíjas szó nélkül tűri a megalázó 1,2%-os nyugdíj emelést, és ennek a 90%-a lét minimumon él, pedig nagy többsége becsületesen dolgozott 40-50 évet! Akik beszélnek róla, sem tudhatják, milyen élni semennyi pénzből. Milyen úgy lefektetni egy gyereket, hogy nem tudsz enni adni neki.... és az ország várja a csodát, ami nem létezik! 

Nálunk nem természetes, hogy kiálljanak egymásért az emberek... a seggnyalás az nagyon megy... akinek nem megy, az meg lapát... erre a lapátra kerültem én is, mert nincs az a hatalom, akinek benyalnék...soha...! Én egy boldog, sikeres félévszázadot tudok magam mögött "nyalóka" nélkül, amit senki nem tud elvenni tőlem, és a többiek, a többi nagyon értékes ember..??? A gyáva alkuinkkal, a gyűlölködéseinkkel, irigységünkkel, a félrenézéseinkkel, hallgatásainkkal, a lustaságunkkal, nemtörődömségünkkel külföldre mennek fiataljaink, tudomásul vesszük a mindenkori hatalom döntéseit, nem tudunk összefogni és bámulunk... bámulunk, és várjuk tovább a csodát, ami nem fog eljönni, ha nem lépünk!!

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el